Вы находитесь: Jarmark św. Wojciecha

Jarmark św. Wojciecha

Jarmark św. Wojciecha

Воскресенье
27
Апрель
2025

Szanowni Państwo!

Organizowany od ponad dwóch dekad, na przełomie kwietnia i maja, ciechanowiecki Jarmark Świętego Wojciecha na trwałe wpisał się w kalendarz lokalnych imprez. Daje on okazję do towarzyskiego spotkania, aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu w świąteczny dzień, możliwość zaopatrzenia się w wyroby rękodzieła ludowego, nasiona warzyw i kwiatów, sadzonki zielone, cebulki kwiatów i żywe rośliny. Na imprezę ściągają twórcy ludowi, artyści oraz rzemieślnicy z różnych stron Polski, którzy prezentują to, co mają najlepsze i najciekawsze.

Przy muzyce ciechanowieckiego zespołu Kłosy, w otoczeniu twórców ludowych, zawsze można miło i pożytecznie spędzić wolny czas. Bardzo dobra pogoda, która jest od wielu lat swoistą "wizytówką" tej imprezy, świadczy o tym, że nawet Niebo sprzyja organizatorom.

Współorganizatorem Jarmarku Świętego Wojciecha jest od wielu lat Nadleśnictwo Rudka, którego stoiska handlowe i tematyczne oraz punkty konsultacyjne (np. dla osób pragnących założyć las i uprawiać go w zgodzie z naturą i osiągnięciami nauki) cieszą się zawsze ogromnym uznaniem wśród zwiedzających.

w związku z dużym zainteresowaniem wystawców informujemy, że od 1 kwietnia 2025 r. rusza rezerwacja miejsc pod stoiska handlowe podczas JARMARKU ŚW. WOJCIECHA, zaplanowanego na 27 kwietnia 2025 r.
UWAGA!!! NA JARMARKU ŚW. WOJCIECHA OBOWIĄZUJE CAŁKOWITA REZERWACJA MIEJSC POD STOISKA HANDLOWE Z PRZEDPŁATĄ NA KONTO.
Zgłoszenia wystawców są przyjmowane od 1 do 17 kwietnia 2025 r. W KAŻDY WTOREK, ŚRODĘ I CZWARTEK w godzinach od 10.00 do 14.00, pod numerem telefonu (86) 22 44 200 (lub do wyczerpania miejsc).
W razie trudności z dodzwonieniem prosimy o nadesłanie zgłoszenia na adres: stoiskahandlowe@muzeumrolnictwa.pl
Zgłoszenie mailowe powinno zawierać:
• imię i nazwisko wystawcy,
• adres (wystarczy miejscowość),
• obowiązkowo numer telefonu,
• informację czy za opłatę mamy wystawić paragon / fakturę (+ dane do wystawienia faktury),
• wielkość stoiska (szerokość frontu stoiska),
• opis oferowanego asortymentu (mile widziane zdjęcie stoiska),
• ewentualny dostęp do prądu (za dodatkową opłatą),
• twórcy ludowi są proszeni o dołączenie do zgłoszenia skanu legitymacji STL.
UWAGA!!! ZGŁOSZENIA MAILOWE BEZ PODANIA KOMPLETNYCH POWYŻSZYCH DANYCH – ZWŁASZCZA BEZ NUMERU TELEFONU – NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ.

NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ WYSTAWCÓW OFERUJĄCYCH ARTYKUŁY PIROTECHNICZNE ORAZ ALKOHOLE, A TAKŻE ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI PRZEWOZU DZIECI KUCYKAMI!!!

Obowiązek informacyjny administratora danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO - informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Rolnictwa im. Ks. Krzysztofa Kluka
w Ciechanowcu, ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych – możesz się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych. Z Inspektorem możesz kontaktować się przez e-mail: iod@kancelariarp.pl
lub listownie - na wyżej wskazany adres korespondencyjny.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a. w celu realizacji rezerwacji miejsc pod stoiska handlowe podczas 14. Zajazdu Wysokomazowieckiego, na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO,
b. w celu wypełniania przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa – w tym skonkretyzowanych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c. w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d. oraz ze względu na uzasadniony interes administratora;
Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przekazywane:
a. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych,
b. podmiotom uprawnionym przepisami prawa,
c. podmiotom upoważnionym przez Pana/Panią.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do celów realizacji rezerwacji miejsc pod stoiska handlowe podczas 14. Zajazdu Wysokomazowieckiego;
Na podstawie Pani/Pana danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, nie będą też przetwarzane w formie profilowania.
Pani/Pana dane osobowe przestaną być przechowywane gdy upłynie obowiązkowy okres ich przechowywania wskazany w przepisach o archiwizacji, lub wygaśnie obowiązek przechowywania danych wynikający
z przepisów prawa, w szczególności obowiązek przechowywania dokumentów księgowych lub gdy upłynie okres do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń.